teisipäev, 22. oktoober 2013

Seikluste algus

Tervitus,

Tänaseks olen kenasti  üle elanud pikad lennureisid ja maandunud  imeilusas Sydneys. Lennureisidel ma pikemalt ei peatuks aga räägi oma tegemistest ja emotsioonidest.
Sydney on kindlasti üks ilusamaid linnu kus kunagi viibinud olen. Päike paistab pea alati ning omavahel on põimunud moderne ja vanem arhitektuur, mis kusjuures sobivad selles linnas üllatavalt hästi kokku. Suurlinnale harjumatult on siin palju rohelust ja väga väga ilusad ning hoolitsetud pargid, kuhu hea meelega laotaks tekikese ja piknikukorvi maha ning lihtsalt oleks ja naudiks.Muidugi on siin ka  palju poode ja mõnusaid kohvikuid nagu suurlinnale omane.  Teisalt pole Sydney üldse nii kärarikas kui võiks arvata, võib vabalt jalutada mõnel kõrvaltänaval ja mõelda, et kas ma ikka olen ikka siin või hoopis mõnes väikseses linnakeses.

Nüüd tegemiste juurde. Saabusime 18.oktoober väikese hilinemisega hommikul 9.40 ( lennuk oleks algselt pidanud maanduma 9.05 aga ilmastikuolude tõttu läks veidi kauem ). Meid ootas lennujaamas sõbranna Kristiina, keda ma ka varasemas postituses mainisin ning tõttasime oma kohvritega hostelisse, kus peatume. Hostel ise on lihtne, oleme neljakesi toas ning pesuruumid on koridori peal ja kõigile ühiskasutamiseks, mis on natukene jama aga ajab asja ära, sest tegelikult oleme siin ju vaid hommikuti ja õhtuti magama minnes. Hostelis käidud ja check in-tehtud, läksime vajalikke asju ajama. Käisime pangas pangakaarti tegemas, aussi telefoni numbreid taotlemas ja vajalikke oste tegemas ( nt austraalia adapter). Kui kõik see hädavajalik tehtud, suundusime kuulsat Sydney Ooperimaja ja samuti Sydney Harbori silda vaatama. Sinna jõudes ei suutnud ma ikka üldse uskuda, et päriselt siin olen. Kõik ongi täpselt nii ilus nagu postkaardilt paistab. Õhtu veetsime hostelis kuna olime kõik väga väsinud.

19. oktoober võtsime pikema jalutuskäigu linnas ette ning külastasime uuesti eelnimetatud paiku ja tegime palju pilte, millest mõndasid võite blogiski näha. Õhtul otsustasime tüdrukutega välja minna ,et ka linna tuledesäras näha. Linn öötundidel on ikka midagi hoopis teistsugust kui päeval aga ikka sama ilus.
20. oktoober- Külastasime Austraalia kuulsaimat Bondi randa ning nautisime päikest ja ookeanilaineid, samal ajal netist lugedes,et Eestis juba esimene lumi on langenud. Rannas olles tuli aga Kristiinal meelde, et samale päevale oli broneeritud ka piletid Sydney „Wild life „ loomaaias, seega kiirustasime ruttu hostelisse, käisime pesus ning seadsime sammud loomaaeda. Loomaaed oli suhteliselt pisike ja siseruumides aga üldiselt ikka tore. Nägin ära esimest korda elus maailma armsaimad koaalad  ning kängurud samuti.

21.oktoober- Hommikut alustasime sportlikult. Kuna siin on väga head võimalused kõndimiseks ja sportimiseks siis võtsime ette 13 kilomeetrit kiirkõndides ning tegime seda 2 tunniga. Hiljem külastasime Sydney Akvaariumit, kus tegime tutvust erinevate mereelukatega, sealhulgas haid. See oli omaette kogemus. Kõndisime klaasist tunnelis, ja vaatasime haisid meie ümber ja kohal liuglemas. Võttis ikka külmavärinad ihule küll ja seest õõnsaks aga väga väga vinge oli !

22. oktoober – Päeva alustasime Andrew 'Boy' Charlton Pool`is ujumisega ning õhtupoole käisime vahakujude muuseumis, kus nägime igasuguseid tuntud inimeste vahakujusid, sealhulgas nt Rihanna ja Michael Jackson. Õhtu  lõpetasime Starbucksis kohvitassi taga istudes ja jutustades.

Siinkohal ma lõpetangi ja proovin ikka teid oma tegemistega ragulaarselt kursis hoida. Kui on küsiumusi siis vastan meeleldi :)